PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Arkadaslar ben sizi cok seviyorum!!!



Rumeli59
12-01-08, 23:28
Arkadaslar ben sizi o kadar cok sevdim ki anlatamam!! Bu forum hakikadan cok zevkli ve egelniyorum!! Keske Tarkan bu forumda bi gelse ne güzel olurdu!!
:20:

AHHH Pardon ben Ebru!!! Unutum benim isim yazmayi

**MegaStarkan**
13-01-08, 00:31
Er wird schon irgendwann kommen... er weiß vom Forum sowieso Bescheid ;) Übrigens, es freut mich, dass Du Dich als neue Userin so schnell angepasst hast. Falls Du Hilfe brauchst, kannst Du Dich jederzeit bei mir per PN melden.

Post scriptum:
Falls Du Deinen Beitrag editieren willst, um etwas hinzufügen zu können, kannst Du dies mit dem "Edit" -Button machen, der sich rechts unten in Deinem Beitrag befindet. ;)

Servus,
Kenan

Rumeli59
13-01-08, 01:39
Er wird schon irgendwann kommen... er weiß vom Forum sowieso Bescheid ;) Übrigens, es freut mich, dass Du Dich als neue Userin so schnell angepasst hast. Falls Du Hilfe brauchst, kannst Du Dich jederzeit bei mir per PN melden.

Post scriptum:
Falls Du Deinen Beitrag editieren willst, um etwas hinzufügen zu können, kannst Du dies mit dem "Edit" -Button machen, der sich rechts unten in Deinem Beitrag befindet. ;)

Servus,
Kenan


Ich bedankt mich ganz herzlich bei dir:20:

selin_trkn
13-01-08, 19:23
bu forum o kadar güzelki ve tabiki üye olan tarkan hayranları tarkan hayranı olupta burda eğlenmemek mümkün değil..bende buraya üye olmakta çok geç kalmış olduğumu farkediyorm...

Pamela_beyazgul
29-01-08, 08:11
bende cok gec uye oldum maalesef
ama burdaki herkesi cok sevdim

belfü
29-01-08, 10:54
Anlıyorum aynı duyguları paylaşıyoruz site çok güzel yapanların ellerine sağlık :41: hiç birşey için geç değildir unutma!

Mega Fanat
29-01-08, 15:41
Ben de bu forumda her kesi co...k seviyorum.
Asik oldum ben bu foruma:)))))

caspian
29-01-08, 15:51
evt bu forum kadar samimi bir ortam yok gerçi birbirimizi pek tanımıyoruz ama hepimizin ortak bi noktası var TARKAN

T*A*R*K*A*N*C*I
29-01-08, 20:28
bende herkesi çok sewdm bu forumda aslında Tarkan hayranlarını sewmem :S Tarkan'ı çok sewdiimden olsa gerek :)))

tarcanist
29-01-08, 21:17
bende herkesi çook seviyorum ben aslında çoktan üye olmuştum ama bazı kazalar oldu :(:(:(:( neyse hepimiz bir aile gibiyiz

b_a_S_k
29-01-08, 21:21
kendimi we sizleri çok şanslı buluyorum bu forumda olmakla _gün gelicek en ii fan sitesi bura olcak türkiyenin we dünyanın en koyu fn ları burdaa tw yi açsam tarkan yanında sizler aa ben bunu tanıom aa bu serkan bu ebru,dorukk bu ali bu vildan bu bu bu herkes tw de tcoll heryerde :)
heryerdeyiz ...

aliyaşar
29-01-08, 21:26
tcoll her zaman her yerde farkını gösteriyo her zaman da göstericek bizim forumumuz bi tane bi tane hehe.zaten imza gününü tv de izliyorum bakıyorum tvde soru sordukları kişlerin hepsi bizim forumdan tcoll her yerde kendini belli ediyor yaşasın tcoll ;)

caspian
29-01-08, 21:28
evt bencede en ama enn iyi fan sitesi burası...ben daha önce bu kadar koyu fanların olduğu bir site görmedim yaşasın tcolll!!!...:)))

Pamela_beyazgul
01-02-08, 02:08
bence de cok guzel site ben onun uyesi oldugum icin cok mutluyum
hepinizi cok seviyorummmm

MassConfusion
15-05-09, 12:15
Bende burdaki herkezi seviyorum... ama keşke bnmde Tarkan la tanışma şansım olsa

ece**
15-05-09, 13:01
bende bu foruma katılmak için nekadar geceikmişim diorum..:11:bende heerkesi sewiorum..zaten benm gibi tarkanımı sewen ona hayranlık duyan insanları sewmemk mümkün mü:29::10:..iyiki warız..tarkana hep destek tam desteğiz..:17::10:

siyahmai
04-03-10, 02:12
bu forum o kadar güzelki ve tabiki üye olan tarkan hayranları tarkan hayranı olupta burda eğlenmemek mümkün değil..bende buraya üye olmakta çok geç kalmış olduğumu farkediyorm...

OmerFaruk
04-03-10, 05:32
Er wird schon irgendwann kommen... er weiß vom Forum sowieso Bescheid ;) Übrigens, es freut mich, dass Du Dich als neue Userin so schnell angepasst hast. Falls Du Hilfe brauchst, kannst Du Dich jederzeit bei mir per PN melden.

Post scriptum:
Falls Du Deinen Beitrag editieren willst, um etwas hinzufügen zu können, kannst Du dies mit dem "Edit" -Button machen, der sich rechts unten in Deinem Beitrag befindet. ;)

Servus,
Kenan

Türkçe mealini alabilirmiyiz?